Jak wybrać sprawdzone tabletki na zmniejszenie apetytu (2019)

3

tabletki na zmniejszenie apetytu

Na polskim rynku dostępnych jest wiele tabletek na zmniejszenie apetytu bez recepty. Część z nich jest reklamowana jako dodatek pozwalający zrzucić zbędne kilogramy w szybkim tempie.

Doskonale zdaje sobie sprawę, że nadmierne objadanie się nie jest sprzymierzeńcem odchudzania się. Dlatego przygotowałam ranking suplementów, dzięki którym schudniesz szybciej.

Tabletki na zmniejszenie apetytu

Poniżej znajdziesz produkty, dzięki którym zmniejszysz uczucie głodu. Ranking został przygotowany na podstawie mojej subiektywnej oceny. Przy ustalaniu zestawienia wzięłam pod uwagę jakość produktu, cenę, opinie oraz bezpieczeństwo stosowania.

African Mango 900

african mango 900 informacjeTo rewolucyjne tabletki zmniejszające apetyt, które są dostępne na polskim rynku od kilku lat. African Mango 900 znalazł się już w rankingu przedstawiającym sprawdzone tabletki odchudzające.

Jak sama nazwa wskazuje produkt ten zawiera owoc o nazwie afrykańskie mango, które według kilku badań zmniejsza uczucie głodu i pomaga szybciej spalić tkankę tłuszczową.

Jeśli cierpisz na wilcze napady głodu lub masz nawyk nocnego podjadania słodyczy to African Mango 900 będzie doskonałym wyborem.

Regularne stosowanie tabletek African Mango 900 pozwala także zmniejszyć poziom złego cholesterolu (LDL).

Największe korzyści:

  • Afrykańskie mango sprzyjające odchudzaniu
  • Zmniejsza uczucie głodu
  • Obniża poziom złego cholesterolu

Sprawdź African Mango 900

Garcinia Cambogia Actives

garcinia cambogia activesCzy słyszałaś kiedykolwiek o Garcinia Cambogia Actives?

Są to tabletki na zmniejszenie apetytu dostępne na rynku polskim, francuskim, hiszpańskim i amerykańskim.

Tabletki Garcinia Cambogia bazują na działaniu kwasu hydroksycytrynowemu, który wspomaga trawienie i zmniejsza uczucie głodu.

W środku tabletki znajdziesz takie składniki jak zielona herbata, czarny pieprz, guaranę oraz zieloną kawę – skutecznie wspomagające proces odchudzania.

Największe korzyści:

  • Kwas HCA zmniejszający uczucie głodu
  • Pobudza metabolizm
  • Wspomaga układ trawienny

Sprawdź Garcinia Cambogia Actives

Green Coffee Plus

green coffee plusIstnieje wiele suplementów bazujących na działaniu zielonej kawy. Dlaczego postanowiłam umieścić w tym zestawieniu akurat Green Coffee Plus?

Z jednego prostego powodu; atrakcyjnej ceny do jakości w porównaniu do suplementów innych marek.

Suplement bazujący na zielonej kawie to dobry sposób na zahamowanie apetytu i podkręcenia metabolizmu. Według niektórych badań stosowanie zielonej kawy w diecie pomaga podkręcić metabolizm o 11% i przyspieszyć spalanie tkanki tłuszczowej o 4%.

Jeśli szukasz naturalnych tabletek na zmniejszenie apetytu bez recepty to Green Coffee Plus będzie dobrym rozwiązaniem.

Największe korzyści:

  • Stosunek ceny do jakości suplementu
  • Pomaga podkręcić metabolizm
  • Szybciej spalisz tkankę tłuszczową

Sprawdź Green Coffee Plus

Czy tabletki hamujące apetyt są skuteczne?

skuteczność tabletek hamujących apetytW zestawieniu świadomie nie umieściłam 10 różnych tabletek odchudzających. Skupiłam się tylko na trzech, które moim zdaniem działają dobrze i pomagają zahamować uczucie głodu.

Zdaje sobie sprawę, że niektóre osoby od wielu lat mają problem z nadmiernym objadaniem się i szukają sposobu pozwalającego zmniejszyć łaknienie.

Jeśli masz tendencje do podjadania słodyczy, czy jedzenia sytych posiłków to nic dziwnego, że nie możesz schudnąć. Cała sztuka polega na tym, żeby dostarczyć do organizmu te składniki, które hamują apetyt.

Powyższe tabletki na zmniejszenie apetytu zawierają dużo błonnika, dzięki czemu nadmierne podjadanie przejdzie do historii!

Czy tabletki na zahamowanie apetytu są bezpieczne?

Oczywiście! W suplementach znajdują się naturalne składniki dlatego są dostępne bez recepty. Mogą z nich korzystać zarówno mężczyźni, jak i kobiety niezależnie od wieku.

Tabletki posiadają wszelkie niezbędne certyfikaty dlatego są sprzedawane nie tylko w Polsce, ale też w innych krajach na całym świecie.

Jeśli chorujesz lub bierzesz antydepresanty to dla własnego bezpieczeństwa przed zakupem suplementu skontaktuj się z lekarzem.

Składniki pozwalające zmniejszyć apetyt

Działanie suplementów bazuje na naturalnych składnikach zmniejszających uczucie głodu i przyspieszających proces odchudzania. Oto niektóre z nich:

Błonnik

Są to substancje podchodzenia roślinnego nieulegające trawieniu przez enzymy przewodu pokarmowego. Błonnik jest podstawowym składnikiem dla wszystkich osób, które próbują schudnąć.

Ciągłe napady głodu wynikają głównie z niewystarczającej ilości tego składnika w diecie. Szacuje się, że przeciętny człowiek powinien dostarczyć ok. 30 g błonnika dziennie.

Błonnik znajdziesz m.in w otrębach pszennych, ciemnym pieczywie, czy płatkach owsianych.

Afrykańskie mango

Owoc który jest uprawiany w krajach afrykańskich. Inaczej jest nazywany irvingia gabonesis. Zwróć uwagę, że przeciętny mieszkaniec Afryki nie ma najmniejszych problemów z otyłością. Wynika to między innymi z faktu, że mieszkańcy tego kontynentu stosują irvingia gabonesis w swojej codziennej diecie.

Nad działaniem afrykańskiego mango przeprowadzono eksperyment w Kamerunie mający na celu zweryfikować, czy ten owoc pozwala zmniejszyć masę ciała.

Badanych podzielono na dwie grupy; pierwsza z nich stosowała wyciąg z afrykańskiego mango, natomiast druga brała zwykłe placebo.

Po miesiącu stosowania naukowcy zważyli badanych. U osób stosujących afrykańskie mango masa ciała spadła średnio o 5% natomiast u osób stosujących placebo masa spadła o 1%.

Afrykańskie mango zawiera dużo błonnika pozwalającego zahamować apetyt.

Stosowanie afrykańskiego mango w swojej codziennej diecie pozwala szybciej zrzucić zbędne kilogramy. Składnik ten znajdziesz w suplemencie African Mango 900.

Kwas hydroksycytrynowy

Garcinia CambogiaJest to kwas, który pozyskuje się z rośliny o nazwie garcynia kambodżańska.

To roślina, która jest uprawiana w Azji południowo-wschodniej i w zachodniej Afryce.

HCA od kilkudziesięciu lat jest stosowany w procesie odchudzania.

Dzięki ograniczeniu syntezy kwasów tłuszczowych i nasileniu ich utlenienia zmniejszysz uczucie głodu, przy jednoczesnym zwiększeniu energii w ciągu dnia.

Kwas hydroksycytrynowy stymuluje również proces termogenezy, dzięki czemu w ciele wytwarzane jest ciepło pozwalające szybciej spalić tkankę tłuszczową poprzez trawienie.

Ekstrakt z zielonej herbaty

W internecie często znajdziesz suplementy bazujące na ekstrakcie zielonej herbaty, które znajdują swoich zwolenników w odchudzaniu.

Zielona herbata zawiera dwa składniki: kofeinę i katechinę.

W kilku badaniach stwierdzono, że kofeina jest silnym stymulantem spalającym tkankę tłuszczową i zmniejszającym uczucie głodu. (1) Z kolei katechina pobudza metabolizm i tak jak kofeina ma wpływ na spalanie tkanki tłuszczowej.

Połączenie tych dwóch składników sprawia, że szybciej spalisz zbędne kalorie i zmniejszysz napady wilczego apetytu.

Kawa

ziarnka zielonej kawy

Kawa jest jednym z najczęściej spożywanych składników na całym świecie. Badania przeprowadzone nad działaniem kawy pokazują, że picie jej regularnie wpływa na szybsze spalanie tkanki tłuszczowej.

Kawa pomaga zmniejszyć apetyt i przyspieszyć metabolizm. Niektóre badania pokazują, że najlepiej wypić ją przed zjedzeniem posiłku. (2)

Zielona kawa na odchudzanie

Jenym z najskuteczniejszych sposobów na zrzucenie kilogramów jest skorzystanie z suplementów bazujących na zielonej kawie. Ziarnka zielonej kawy nie zostały poddane obróbce termicznej dlatego ich właściwości są nieocenione w odchudzaniu.

Ziarna zielonej kawy zawierają dużą zawartość kwasu chlorogenowego, który zmniejsza gromadzenie się tkanki tłuszczowej poprzez regulację genów związanych z metabolizmem lipidów i białek. Zieloną kawę znajdziesz m.in w suplemencie Green Coffee Plus.

Jak zmniejszyć apetyt na jedzenie – kilka trików

jak zmniejszyć apetyt na jedzenie

Oprócz tabletek na zmniejszenie apetytu przedstawionych w tym artykule możesz zastosować kilka zasad. Nie wymagają dużego nakładu energetycznego, a pomogą Ci w walce z kilogramami!

1. Wypij szklankę wody przed każdym posiłkiem

Czy wiesz, ze wypicie szklanki wody przed posiłkiem pomaga stłumić uczucie głodu? Na to odkrycie trafili brytyjscy uczeni z Uniwersytetu w Birmingham podczas jednego z eksperymentów.

Badani przez 3 miesiące pili dwie szklanki wody przed zjedzeniem posiłku (jedli trzy posiłki w ciągu dnia). U osób stosujących się do tego zalecenia zaobserwowano, że schudli średnio 4 kg. Osoby które piły wodę tylko przed jednym posiłkiem schudły niecałe 1 kg.

Woda jest nie tylko zdrowa, ale też pomaga schudnąć. Dlatego należy pamiętać, żeby pić ją regularnie.

2. Jedz częściej w domu

Przebywając na mieście natkniesz się na wiele barów i restauracji, które serwują dobre jedzenie. Gdy poczujesz zapach pieczonego kurczaka lub hamburgera to ciężko przejść obok takiego lokalu obojętnie.

Wiele barów i restauracji zostało zaprojektowanych w taki sposób, aby podsycić w nas uczucie głodu. Dla przykładu kolor pomarańczowy według wielu badań pobudza apetyt i sprawia, że wydasz znacznie więcej pieniędzy na jedzenie. Jeśli w restauracji znajduje się taki kolor to możesz być pewna, że zamówisz syty obiad.

Dla niektórych ludzi zrezygnowanie ze stołowania na mieście nie jest łatwe. Jednak w miarę możliwości staraj się częściej gotować w domu. Dzięki temu masz pewność, że odżywasz się zdrowo i zaoszczędzisz więcej pieniędzy.

3. Trzymaj słodycze w trudno dostępnym miejscu

Jeśli słodka czekolada znajduje się w zasięgu ręki to istnieje duże prawdopodobieństwo, że zjesz ją szybciej niż myślisz. Co innego gdy umieścisz słodycze w trudno dostępnym miejscu np. głęboko w szafie.

Umieszczenie słodyczy i innych łakoci poza polem widzenia sprawi, że łatwiej oprzesz się pokusie nadmiernego podjadania. W końcu łatwiej jest zjeść coś co mamy pod ręką, niż coś co wymaga od nas większego wysiłku.

4. Unikaj robienia głodówek

Powiem wprost. Nigdy nie byłam zwolenniczką robienia głodówek i ucinania kalorii dlatego nie polecam tego sposobu dla osób próbujących schudnąć.

Gdy przechodzimy na dietę polegająca na liczeniu kalorii to rzeczywiście jesteśmy w stanie schudnąć kilka kilogramów. Jednak ciężko oszukać nasz organizm i w pewnym momencie możemy wrócić do starych nawyków żywieniowych. W takich sytuacjach często występuje efekt jojo polegającą na tym, że wracamy do swojej dawnej wagi.

Skoro nie powinniśmy robić głodówek i przechodzić na restrykcyjne diety to co w takim razie powinnaś zrobić, żeby schudnąć?

Najlepiej zacząć modyfikować swoje nawyki żywieniowe i monitorować to co jesz. Zamiast jedzenia słodyczy sięgnij po owoce. Zamiast pić napoje gazowane wypij wodę. Zamienniki są istotną częścią odchudzania i powinny być wprowadzone już na początku procesu.

Nie musisz robić wielkiej rewolucji w swoich nawykach żywieniowych. Zacznij od małych rzeczy i z czasem podnoś poprzeczkę.

Jestem wielką pasjonatką zdrowego stylu życia i dietetyki. Prywatnie lubię podróżować i poznawać ciekawe miejsca. W wolnej chwili czytam literaturę psychologiczną i popularnonaukową.

3 KOMENTARZE

  1. W zeszłym roku stosowałam suplement na bazie afrykańskiego mango i efekt był bardzo dobry. Udało mi się wtedy schudnąć w ciągu miesiącu jakieś 5 kg. Ale do tego dołożyłam fitness i ograniczyłam spożywanie produktów bogatych w cukier i sól. Moim zdaniem suplement może pomóc jak się robi wszystko z głową.

  2. Ja już od roku próbuje schudnąć i niestety coś mi nie idzie … 🙁 Próbowałam już suplementów i diet, ale nie pomaga. Cały czas odczuwam głód i zdarza mi się jeść nawet przed snem. To jest silniejsze ode mnie i już nie wiem co mam z tym zrobić.

    • Doskonale to znam, bo też kiedyś odczuwałam wilcze napady apetytu. Od siebie mogę dodać, żeby dostarczać w diecie błonnik i rozbijać posiłki na mniejsze części. Tradycyjnie jesteśmy przyzwyczajeni do jedzenia 3 sytych posiłków. Zrób eksperyment i zamiast tego jedz 5 posiłków. Taka zmiana w wielu przypadkach pomaga zmniejszyć uczucie głodu 🙂

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here