5 prostych sposobów jak zmniejszyć apetyt na słodycze

0

Czy myślałaś kiedykolwiek nad tym jak zmniejszyć apetyt na słodycze? Możliwe że ciągłe podjadanie słodkości zdarza się nie tylko w dzień, ale również w nocy.

W takim przypadku należy ograniczyć jedzenie słodyczy do minimum. Jednak domyślam się, że nie jest to łatwe i wielu z Was nie wyobraża sobie życia bez słodyczy.

W tym artykule dowiesz się jakie działania należy podjąć, aby jeść mniej niż zwykle.

Jak zmniejszyć apetyt na słodycze w prostych krokach

Każdego roku robimy sobie postanowienia, w których deklarujemy, że będziemy jeść mniej niż dotychczas, zaczniemy częściej biegać, czy zapiszemy się do klubu fitness.

Jednak gdy przychodzi czas na działanie to nie potrafimy ruszyć z miejsca. To sprawia, że nie jesteśmy w stanie zrzucić tych dodatkowych kilogramów.

Podobnie jest z podjadaniem słodyczy. Chcemy jeść mniej i pozbyć się wilczego głodu, ale odczuwamy cały czas nagłą potrzebę jedzenia. W jaki sposób rozwiązać ten problem raz na zawsze?

Okazuje się, że istnieją całkiem sprytne sposoby, dzięki który jesteś w stanie zahamować apetyt.

1. Zastąp słodycze świeżymi owocami

jedzenie owoców pomaga zmniejszyć apetyt

Wyobraź sobie, że zamiast faszerować się słodyczami jesz pyszne, zdrowe owoce, które są bogate w witaminy i antyoksydanty. Jednak podstawowe pytanie brzmi: czy jedzenie ich codziennie sprawi, że zaczniesz jeść mniej słodyczy?

Niektóre owoce zawierają cenne składniki, które zmniejszają uczucie łaknienia na jedzenie. Weźmy sobie za przykład zwykłe jabłko, które zawiera dużą zawartość błonnika odpowiedzialnego za uczucie sytości.

Zjedzenie tego owocu w ciągu dnia powinno sprawić, że zaczniesz odczuwać mniejsze łaknienie na zjedzenie słodyczy.

Do naszego menu powinniśmy dostarczyć także owoce, które zawierają w sobie dużo wody. Do takich owoców należy arbuz, który w 92% składa się z wody. Zawiera takie składniki jak magnez i potas. Poprawia libido i wpływa na prawidłową pracę serca.

Inne owoce zmniejszające apetyt na słodycze:

  • Ananas – zawiera bromelinę, która usprawnia proces trawienia w organizmie. Ponadto doskonale działa na zwalczanie cellulitu na udach.
  • Grejpfrut – To doskonałe źródło witaminy C. Grejpfrut ma niski indeks glikemiczny, dzięki czemu idealnie nadaje się dla osób, które chcą zmniejszyć uczucie głodu.
  • Figa – w niektórych dziedzinach medycyny owoc figi stosuje się w walce z cukrzycą. Jest też wykorzystywana w suplementach na odchudzanie, dzięki zmniejszonemu wchłanianiu tłuszczu do organizmu.

2. Unikaj napojów słodzonych

napoje słodzone

Gdy idziesz do restauracji lub baru to niemal w każdym z nich znajdziesz bogatą ofertę napojów słodzonych. Problem w tym, że tego typu specyfiki tylko chwilowo zaspokajają nasz apetyt. Później następuje spadek przez co trudno nam oprzeć się pokusie jedzenia.

Unikanie napojów gazowanych i słodzonych nie tylko sprawi, że zmniejszysz apetyt na jedzenie, ale również obniżysz poziom cholesterolu we krwi.

Zamiast napojów słodzonych lepiej wypić zwykłą wodę lub sok ze świeżo wyciśniętych owoców. W tym celu możesz użyć sokowirówki lub blendera.

Trik do zastosowania

Wypicie szklanki wody przed każdym posiłkiem sprawi, że zjesz znacznie mniej.

3. Zjedz pożywne śniadanie

jedzenie pożywnego śniadania hamuje apetyt

Czy zdarzyło Ci się wyjść z domu bez zjedzenia śniadania? Jeśli tak to jak najszybciej pozbądź się tego szkodliwego nawyku!

Najnowsze badania pokazują, że osoby, które nie jedzą śniadania częściej cierpią na problemy z otyłością od osób, które regularnie jedzą śniadanie.

Śniadanie powinno obfitować w dużą ilość błonnika, dzięki któremu zmniejszymy uczucie łaknienia w ciągu następnych kilku godzin.

Najlepszą opcją na śniadanie jest zjedzenie płatków owsianych. Oprócz tego, że zawierają dużą ilość błonnika to są świetnym źródłem witaminy z grupy B, magnezu, fosforu oraz manganu.

Do płatków owsianych możesz dodać owoce np. truskawki lub banany, aby jeszcze lepiej delektować się posiłkiem.

4. Unikaj drastycznego ścinania kalorii

jak zmniejszyć apetyt na słodycze

Diety mają to do siebie, że działają, ale tylko przez krótki okres czasu. Gdy zaczniesz drastycznie ścinać kalorie lub robić głodówki to faktycznie schudniesz kilka kilogramów w krótkim czasie.

Jednak później może wystąpić efekt jojo, w którym Twój organizm zacznie domagać się jeszcze większej ilości kalorii. To sprawi, że w zaczniesz przybierać na wadze.

Najlepszą możliwą opcją jest stosowanie metody małych kroków, która polega na drobnych modyfikacjach żywieniowych. W tym celu:

  • Dodaj do swojej diety więcej warzyw, owoców i stosuj jako zamiennik dla słodyczy.
  • Jedz produkty, które zawierają dużo błonnika; płatki owsiane, otręby owsiane, fasole, brązowy ryż.
  • Ogranicz jedzenie fast foodów oraz dań wysokokalorycznych. W tym celu najlepiej gotować w domu niż stołować się na mieście.

5. Wspomagaj się suplementami zmniejszającymi apetyt na słodycze

suplementy wspomagające odchudzanie

Dla osób, które ciągle odczuwają napady wilczego głodu i zastanawiają się jak zmniejszyć apetyt na słodycze dobrym rozwiązaniem będą tabletki hamujące apetyt.

Może się zdarzyć, że nic nam nie będzie pomagało i mimo tego dalej będziemy odczuwać głód. Może to być spowodowane genetyką, stylem życia oraz złymi nawykami żywieniowymi.

Dobre suplementy na zmniejszenie apetytu mają to do siebie, że zawierają takie składniki, których Twój organizm potrzebuje np. dużą ilość błonnika.

Świetnym suplementem wspomagającym odchudzanie jest African Mango 900, który zawiera wyciąg z afrykańskiego mango.

Jest to składnik, który według najnowszych badań sprawia, że czujemy uczucie sytości przez dłuższy okres czasu. Regularne stosowanie pomoże Ci zmniejszyć ilość spożywanych kalorii i schudnąć kilka kilogramów.

Aby dowiedzieć się więcej kliknij w poniższy przycisk:

Przeczytaj o African Mango 900

Czy należy całkowicie zrezygnować ze słodyczy, żeby schudnąć?

Oczywiście, że nie trzeba całkowicie zrezygnować ze słodyczy. Wystarczy jedynie ograniczyć ich spożywanie.

Najgorsze jest kompulsywne objadanie się, które polega na tym, że jemy bez opamiętania. To właśnie wtedy następuje przyrost masy ciała i co za tym idzie pojawiają się różne dolegliwości zdrowotne.

Zwracanie uwagi na to co jemy na pewno pomoże nam w procesie odchudzania i dbania o własną sylwetkę. A zjedzenie batonika, czy ciastka od czasu do czasu również nie powinno nam zaszkodzić.

A jakie są Twoje sposoby na zmniejszenie apetytu na słodycze? Napisz o tym w komentarzu pod spodem.

Wyszukiwane frazy

  • jak zmniejszyć apetyt forum internetowe
  • najlepsze suplementy na powstrzymanie apetytu
  • jak ograniczyć apetyt na ciastka i słodycze
5 prostych sposobów jak zmniejszyć apetyt na słodycze
Oceń

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here